tirsdag 11. november 2008

Huset er tett.


Her går det så det suser, byggmesterne våre er kjempe flinke, og får gjort mye på kort tid. Jeg og P har vært oppe og ryddet litt både inne og rundt huset. Her ser du meg i full gang på kjøkkenet, bak meg ser du stuen. Vi er såååååååå fornøyd:)


Her ser du stuen vår. Stort sett bare glass:) hurra hurra det liker vi.


Her skal det bli veranda og plen med tiden. Både stue og kjøkken er vendt mot hagen. Gleder oss til å sitte her en sommerkveld.

Her ser du bak huset hvor hovedinngangen er. Her skal det komme en stor trapp opp til hagen.

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Har sagt det før, påtide å stryke julegardinene...Fra spøk til alvor, nå skal dere inn?

Stine sa...

Hei!
Takk for gratulasjonen til Sondre :-). Nå er vi endelig på nett igjen og kan blogge litt...
Gratulerer til dere og, med tett hus! :-). Det er jo kjempegøy! Ha en fin dag!

Anka sa...

Akuratt ferdig med husbygging (som jeg sikkert har sagt før) Men det er da det er så gøy å komme innom her å se prosessen og kjenne seg igjen:) Ha en fin dag.

Anka sa...

Meg igjen, he he. Ta en titt på bloggen min og se på venstre side. Har nokko til dæ:)